Boohoo Haul

Har fått mitt paket som jag besällt från boohoo igår och idag ska jag visa er vad jag beställde, en maassa kläder men allt var så billigt och älskar allt! Mestadels kläder till våren/sommaren. 
 
  Den här Bombar Jackan kostade 20 kr. (what?!) 
 
Den här Jumpsuiten är väldigt tunn, perfekt för sommaren!
 
 
 
 
 
Tight supernajs under-knäna klänning! Det här är verkligen en klänningen man bara kan ha som den är eller slänge på sig sin skinnjacka över,  kommer verkligen använda den här mycket!
 
  
 
 
De här byxorna var så sköna! Verkligen supertunna dock så de blir att ha som sommarbyxor. Jag älskar mönstret på de och att de har ett hippiestuk över sig. 
 
 
     
 
 
Förutom att det var en konstig storlek på de här byxorna- de var tight runt låren och rumpan men asstor i midjan (alltid mitt problem med jeans) så tycker jag de passar ändå helt okej och de är ju sååå snygga! Har letat efter jeans i den här stilem så länge, och de kostade bara 140 kr!
 
De här kjolen går under knäna och det är hög midja på dem. Dress up or down- den kommer garanterat bli en favorit i min garderob!
 
 
Alltså... Ni förstår inte hur perfekt den här klänninge är, den är tusen tusen gånger mer perfekt i verkligheten än på bilden, jag är heeelt otroligt förälskad i den. Och jag var inte riktigt säker på att den skulle passa mig då modellen såg så lång ut men den passade perfekt, hur ofta händer det? Den här klänningen kommer jag leva i till sommaren! Justja, den kostade 110 kr. 
 
Har ägt ett par liknande skor för ungefär 1-2 år sedan och tycker de är så otroligt snygga, men de jag ägde förut var det skitkvalité på (de var från hm, fyi) och det hade väl ändå varit okej om de inte varit så dyra men de kostade ändå 349kr! Så jag har letat efter skor i den här modellen och färgen men inte riktigt hittat något par, såklart så hittade jag de här när jag var inne på boohoo, i min storlek för bara 140 kr, underbart!
 
 
Det var det jag handlade på boohoo för den här gången, ganska mycket men allt var väldigt billigt och helt klart värt priset. Handlade lite annat smått och gott som jag kan visa senare. 
 
BONUS!
Här är två plagg jag beställt från boohoo tidigare men aldrig visat:
 
 
Glitter, Glitter. 
 
 
 
 
Jag rekomenderar helt klart att kika in på boohoo.com- Finns mycket att fynda där, både tjej och killkläder!
 
Heeeejdåå
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Eleonora Adriana ♥:

Fint!

Svar: Tackar :)
Sandra Norberg

2 Cecilia:

Vad fint!:)

Svar: Ja, tack :)!!
Sandra Norberg

3 mammatillmirakel.blogg.se:

Alltså dom kläderna måste jag kolla upp :)

Svar: Gör det! Älskar sidan :)!
Sandra Norberg

4 Cecilia:

Hej! Har just nu en tävling på min blogg där man kan vinna en valfri bikini från To Die For Swimwear.

Hoppas du går in och är med och tävlar!! Perfekt julklapp till sig själv eller till någon annan man känner:)

Svar: I will!
Sandra Norberg

5 Gabriella:

Så mycket fint!! Var gärna med i min giveaway i sammarbete med To Die For Swimwear!! Kram

Svar: haha har alla samarbete med dem? sett jättemånga såna inlägg nu haha :) kram x
Sandra Norberg

6 Viktoria Eriksson:

så mycket fint! :)

Svar: Att det är!! :) x
Sandra Norberg

Kommentera här: